www.tibiafans.fora.pl

Forum o Tibii

Forum www.tibiafans.fora.pl Strona Główna -> OTsy -> umieszczajcie tu swoje otsy Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
umieszczajcie tu swoje otsy
PostWysłany: Nie 20:31, 26 Cze 2005
kubas
administrator

 
Dołączył: 26 Cze 2005
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/20
Skąd: Wloclawek





umieszczajcie tu swoje otsy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Crazytoko pod 7.4
PostWysłany: Nie 21:19, 26 Cze 2005
kubas
administrator

 
Dołączył: 26 Cze 2005
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/20
Skąd: Wloclawek





Noto taj jak w temacie napisałem wyszła nowa najfajniejsza wersja CrazyToko
noramlnie lepszej chyba byc nie moze
ma mozliwosci bende wymieiac
-save hause
-trade
-vip
-skul
-jak ktos padnie pisze kto padł i co go zabiło
-loot
-shofel
-rope
-life fluid
-mana fluid
-promocja moze byc
-pvp-nonpvp
i inne

noto komeny gma
/s <npc> (sumonujesz potwora)
/m <monster> (sumonyjesz monstera))
/b <player> (ban palyera)
/t <1-15> (teleport od 1 do 15)
/c lub /p <player> (teleportuje cie do playera albo na dwrut)
/k money (1k kasy)
/k sd (sd z 99x)
/k uh (uh z 99x)
/i <itemid> <charges> (twozy itemke)

comeny playera

-/exp (ile do lvla)
-/magic (ile do magicznego)
-/report <msg> (raport do gma)
-change gold (zamienia 100gp na 1 plat)
-change platinum (zamienia 1 plat na 100gp)
-exani tera (magic rope)



a oto i link
[link widoczny dla zalogowanych]
milej gry


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mały Poradnik na temat survivala 5.6
PostWysłany: Nie 21:32, 26 Cze 2005
kubas
administrator

 
Dołączył: 26 Cze 2005
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/20
Skąd: Wloclawek





W związku z wieloma pytaniami ( jak zwykle ) na temat Survival 5.6 postanowiłem zrobić mały poradnik, jak obsługiwać się nowym survivalem.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Zaczynamy~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Uwaga !
Ten OTS działa tylko pod Windows XP. Na innym może nie pójsć lub moga wysątpić nieodwracalne błędy !

Edit:
Pliki .dll z mojego FTP nie działają, więc tak:
-skopiujcie wszystkie pliki .dll ze starego OTS do Survival 5.6 wraz z Tibia.dat.
Następnie, gdy Tibia.dat & pliki .dll znajdą się w folderze z Survival 5.6, kliknijcie prawym przyciskiem myszy na Tibia.dat i w menu wybierzcie zmień nazwę. Wtedy zmieniacie nazwę z Tibia na survival ( Bez dopisku .dat tj. survival.dat, tylko i wyłącznie survival

1.Pliki
survival secures<to zessiecie z [link widoczny dla zalogowanych] (bym dał ale gdzies zgubilem (sooryy)
Survival 5.6<http://rapidshare.de/files/1391560/...Server.rar.html

Gdy już to zrobisz, czas zająć się konfiguracją plików.
Na pierwszy ogień pójdzie config.lua

Cytuj:
------------- Config.lua ------------
-- Config file for Survival Server --
-------------------------------------

-- map file
mapfile = "data/world/map.xml" < sciezka do aktywacji mapy

-- house file
housefile = "data/houses/" < sciezka do aktywacji domów

-- login message
loginmsg = "Tu wpisz to, co gracze zobaczą gdy wejdą do gry za każdym razem."

-- port
port = "7171" < port servera

-- ip
ip = "Tu wpisz tylko swoje IP ( Broń boże domene ! )"

-- servername
servername = "Nazwa servera ( niewygamana )"

-- ownername
ownername = "Właściciel servera ( niewymagane )"

-- owneremail
owneremail = "e-mail właściciela ( niewymagane )"

-- url
url = "link do waszej stronki ( niewymagane )"

-- location
location = "lokacja servera ( niewymagane )"

-- motd
motd = "To co ludzie zobaczą, wpisująć acc i pass"
motdnum= "1 lub 0 || 1-tak, 0-nie"

-- max number of players allowed
maxplayers = "Liczba graczy, którzy mogą wejsc na server ( nie działające )"

-- exhausted time in ms (1000 = 1sec)
exhausted = Przerwa po wypowiedzeniu czaru

-- how many ms to add if the player is already exhausted and tries to cast a spell (1000 = 1sec)
exhaustedadd = ile człowiek musi czekac, po kolejnej próbie wypowiedzenia zaklęcia

-- how long does the player has to stay out of fight to get pz unlocked in ms (1000 = 1sec)
pzlocked = 1000 <- ile gracz musi czekac, by wejsc w pz ( Protection zone )

--allow multiple logins of the same char
allowclones = 0 <- ilość graczy, którzy mogą sie wlogować na ten sam character

-- vocation names
vocations = {"a master sorcerer ( jako 1 )", "a elder druid ( jako 2 )", "a royal paladin ( jako 3 )", "a elite knight ( jako 4 )"}

-- mode of pvp
pvpmode = 1 < pvp mode

-- pk skull time in seconds
pktime = 900 < czas PK

-- pk up skull time (1000 = 1sec)
pkup = 600 < mówi samo za siebie

-- manutencao
manutencao = 0

chestlocal_x = 310 < pierwszy coord położenia skrzynki
chestlocal_y = 52 < drugi coord położenia skrzynki
chesttext = "You have found Fire sword" < To co gracz zobaczy, biorąc nagrodę
chestitemid = 1683 < numer itemu, który gracz ma wziąść jako nagrode

chestlocal_x1 = 36
chestlocal_y1 = 114
chesttext1 = "You have found Dragon scale mail"
chestitemid1 = 1765

chestlocal_x2 = 36
chestlocal_y2 = 171
chesttext2 = "You have found Golden armor"
chestitemid2 = 1739

chestlocal_x3 = 37
chestlocal_y3 = 171
chesttext3 = "You have found Guardian halberd"
chestitemid3 = 1718

chestlocal_x4 = 39
chestlocal_y4 = 171
chesttext4 = "You have found Demon shield"
chestitemid4 = 1783

chestlocal_x5 = 40
chestlocal_y5 = 171
chesttext5 = "You have found Platinum amulet"
chestitemid5 = 1537

chestlocal_x6 = 177
chestlocal_y6 = 198
chesttext6 = "You have found Steel boots"
chestitemid6 = 1875

chestlocal_x7 = 369
chestlocal_y7 = 237
chesttext7 = "You have found Knight armor"
chestitemid7 = 1749

chestlocal_x8 = 370
chestlocal_y8 = 237
chesttext8 = "You have found Knight legs"
chestitemid8 = 1750

chestlocal_x9 = 232
chestlocal_y9 = 9
chesttext9 = "You have found special weapon called as Magic Long Sword."
chestitemid9 = 1681

chestlocal_x10 = 234
chestlocal_y10 = 9
chesttext9 = "You have found special weapon called as Great Axe."
chestitemid9 = 1706

chestlocal_x11 = 236
chestlocal_y11 = 9
chesttext9 = "You have found special legs called as Dragon Scale Legs."
chestitemid9 = 1742

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~Konfiguracja domku~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Cytuj:
<?xml version="1.0"?>
<house name="Survival Flat 6" person="Nobody" city=""> <- Nazwa domku i nick osoby. Imie tej osoby bedzie widoczny, gdy klikniesz lewym & prawym na drzwi.
<door x="199" y="55"> <- koordy drzwi
<player name="Nobody"/><player name="Nobody"/><player name="Nobody"/><player name="Nobody"/> <- ludzie, którzy moga wchodzić do domku
</door><tile x="198" y="54"/><tile x="198" y="53"/><tile x="199"
y="52"/><tile x="199" y="53"/><tile x="199" y="54"/><tile x="199" y="55"/><tile x="200" y="52"/><tile x="200" y="53"/><tile x="200" y="54"/> <- tu radzę nic nie zmieniać
</house> <- koniec skryptu

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Player.xml~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Cytuj:
<?xml version="1.0"?>
<player name="Nick gracza" account="Numer konta" sex="1 < płeć ( 1 meszczyzna, 0 kobieta )
lookdir="1 < Wyglad " exp="Ilosć expa" cash="Ilosc posiadanej przez gracza kasy" voc="Profesja ( 1-sork, 2-drut,3-palek, 4-knight )" level="Poziom gracza" access="preferencje ( 0-zwykly gracz, powyzej 0 to już GM etc." cap="Wiadomo ( niewazne )" maglevel="Poziom magiczny" pkills="zabite osoby" mkills="wasze dedy" pktime="0"><spawn x="333" y="69" z="7"/><temple x="174" y="77" z="7"/><guild status="0 ( 0-nieaktywna, 1-aktywna )" nicks="Niewazne" name="Nazwa gildi" rank="Wasza ranga w gildi" nick="Niewazne"/><health now="Terazniejsze zycie" max="maxymalna ilosc zycia" food="0"/><mana now="terazniejsza mana" max="maxymalna mana" spent="zuzyta mana"/><look type="wyglad ( lista zostanie dodana )" head="114" body="114" legs="114" feet="114"/><skills><skill skillid="0" level="10" tries="0"/><skill skillid="1" level="10" tries="0"/><skill skillid="2" level="10" tries="8"/><skill skillid="3" level="10" tries="0"/><skill skillid="4" level="60" tries="10"/><skill skillid="5" level="50" tries="160"/><skill skillid="6" level="10"tries="0"/></skills>< tutaj edytujemy skille
<inventory><slot slotid="1"><item id="1730"/></slot><slot slotid="2"><item id="1538"/></slot><slot slotid="3"><item id="1411"/></slot><slot slotid="4"><item id="1736"/></slot><slot slotid="5"><item id="1728"/></slot><slot slotid="6"><item id="1778"/></slot><slot <- w tych linijkach edytujemy eq
slotid="7"><item id="1877"/></slot><slot slotid="8"><item id="1874"/></slot><slot slotid="9"><item id="1544"/></slot><slot slotid="10"><item id="1804" x="8"/></slot></inventory></player> <zakonczenie procesu pisania player.xml

Edit:
Większoć ludzi, dręczy pytanie: " Jak zmienić szybkość many i atak i ludzi & potworów ( na niektórych łączach, te ataki trwają dosyć długo ).
Jest i na to sposób
Gdy wasz server ( survival 5.6 ) włączy się całkowicie zróbcie tak:
Wciśnijcie naraz: ALT+CTRL+DEL następnie wybierzcie zakładkę procesy.
W ukazanej liście aktywnych procesów wykonywanych na komputerze znajdzcie SurvivalServer.exe.
Gdy go znajdziecie, kliknijcie prawym przyciskiem myszy ( PPM ) na ten proces wybierzcie ustaw priorytet i radzę & wogóle ustawić priorytet z normalnego na powyżej normalnego.
Nie wyżej nie niżej, tylko na "Powyżej normalnego".

Komendy GameMastera
#b wiadomość <--twoją wiadomość widzi każdy gracz na czerwono.
/a wiadomość <--twoją wiadomość widzi każdy gracz na biało.
/s nazwa NPC <--summonuje NPC
/c nick <--teleportuje CIEBIE do danej osoby
/t nick <--teleportuje OSOBE do Ciebie
/q <--automatyczne zamykanie servera
/i byle jaka liczba <--pod tobą znajduje się 10 boltów
/m 1 <-- Maintenance ON ( czyli blokada wejścia zwykłych graczy ).
/m 2 <--Maintenance OFF ( czyli zdjęcie blokady wejścia zwykłych graczy ).

Tak wygląda nowy szkielet NPC ( ale tylko potworów ! ).
Wszyscy ( mam nadzieję ) wiedzą co znaczą pdst. słowa tak jak:

<loot> < - od tąd wstawiamy loot
<item id="1684" x="1" chance="75" per="100"/> <wstawiamy: nr. itemu, x=? chance="??" < szansa na wylootowanie tego
per="??"/> < - odnosnie chance np. szansa na wylootowanie itemu 15/100, 14/50 etc.
</loot> < koniec loota

Attack ( typy, moc etc. ataku )
Defense ( rodzaj obrony etc.)

Voices ( wydawane głosy przez potwora, tekst i ich czestotliwosc )
Summons ( summonowane potwory przez danego stwora )

@Add:
Przed odpaleniem serva wejdźcie w Otserv/data/world i zmieńcie nazwe znajdującej sie tam mapki na map.xml


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Drógi poradnik o wszystkich otsach by transparent ghost
PostWysłany: Nie 21:36, 26 Cze 2005
kubas
administrator

 
Dołączył: 26 Cze 2005
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/20
Skąd: Wloclawek





\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\



I.Przygotowanie Servera do pierwszego uruchomienia.


1.Sciągnięcie odpowiedniej wersji Open Tibia Server.

Mamy do wyboru dużo serverów, ja opisze najnowsze. W każdym serverze znajdziesz plik tekstowy zawierający informacje o serverze po polsku.


(IMG:http://www.webhelp.pl/cliparts/ikony/ikona_36.gif) Survival 5.6:

Najnowsza wersja najlepszego rodzaju O.T.S'a. Wersja posiada ogrom ulepszeń. Łatwiejszą obslugą. Nie należy się zatem dziwić, że jest używana przez najlepsze servery. Należy pamiętać, że wersja została zakazana do rozprowadzania i ściągacje ją na własną odpowiedzialność.

Hasło do Archiwum: Transparent+Ghost

Do ściągnięcia ze strony: [link widoczny dla zalogowanych] (Prawym na link i zapisz jako ...)



(IMG:http://www.webhelp.pl/cliparts/ikony/ikona_351.gif)Wersja Darkonia 2.2:

Jedna z najstarszych wersji Open Tibii Server. Nigdy nie odstawała jakościa od innych ots'ów. Także teraz zachywa małą ilościa błedów i duża stablinością. W wersji znajdziemy:

-Runy = Wkońcu możemy robić własne runy zależnie od posiadanego levelu.

-Inteligentni NPC = Dzieki nim możemy tworzyć niesamowite Questy jak i tworzyć "rozmownych" sprzedawców.

-Rook = Teraz nowi gracze będą mogli poznać twój server spokojnie na wyspie bez walki, a spokojnym expieniu.

-Loot = Cudownie jest nieść loot z Demon Hunta razem z kumplami lub Gildią.

-BanSystem = Koniec z MassPK i skargami niezadowolonych graczy.

Oraz: Respawn potworów, 9 rodzajów ataków, Bany na IP, inteligentne potwory, system BoH'ów, system Follow, zlikwidowany bug Armoru, awanse umiejętności, system profesji, gildie, domki, teleport, system łopat i kluczy, system AoL'a.
Do ściągnięcia ze strony: [link widoczny dla zalogowanych] (Prawym na link i zapisz jako ...)



(IMG:http://www.webhelp.pl/cliparts/ikony/ikona_36.gif) Empire:

Najnowsza brazyijska produkcja. Ciekawostką może być, że odrazu stała się hitem a wskażnik jej populraności nieustannie rośnie. Wszystko dzięki nowatorskim rozwiązanią łączącym rózne ciekawe efekty starszych wersji. Cechuje ją także stabliność w czasie summowania potworów. Znajdziemy w niej wyspecializowany system skilli, czas respawnu i jak mówiłem wiele innych rzeczy.

Do ściągnięcia ze strony: [link widoczny dla zalogowanych] (Prawym na link i zapisz jako ...)



(IMG:http://gry-online.pl/grafiki/pre2.gif) Surival 5.5:

Znana wszystkim ots'owcom wersja, która przez długi czas nie mogła zejść ze szczytów list najlepszych otsów. Znajdziemy w niej wyjątkowo dlugą liste komend jak i GM'ów tak i zwykłych graczy, przez co gra staje się mocno grywalna. Należy podkreślić, że tylko w tej wersji znajduje się wyjątkowo łatwa obsługa teleportów, a także RopSystem, dzięki czemu każdy możę stworzyć profesjonalny server. Oczywiście znajdziemy w niej wszystkie istotne rzeczy znajdujące się w innych wersjach np. pełen RookSystem.

Do ściągnięcia ze strony: [link widoczny dla zalogowanych] (Prawym na link i zapisz jako ...)



(IMG:http://gry-online.pl/grafiki/pre2.gif) Sion II:

Zadziwja spewnością wszystkich jak taka jak by tu nie mówić po prostu stara wersja trzyma się w czołówce najlepszych, najnowszych wersji. Sądze, że dlatego, gdyż tą wersje robili sami profesjonaliści, którzy w tych klockach są z pewnościa najlepsi. Nie zawiedli i zrobili wspaniało wersje, którą używa wiekszość administratorów. Niestety zawodzi stabliność jak i ilość komend, ale można to przeżyć spowodu dużej ilości bajerów mocno zwiekszających grywalność. Jest to jedna z nielicznych wersji, która udostępnia Sources wersji co daje nam ogromną możliwość przerabiania wersji według swoich upodobań.

Do ściągnięcia ze strony: [link widoczny dla zalogowanych] II.rar (Prawym na link i zapisz jako ...)



(IMG:http://www.webhelp.pl/cliparts/ikony/ikona_351.gif) HepisOT:

Nowatorska wersja jednego z najbardziej doświadczonych ludzi zajmujących się O.T.S'em. Wprowadził on jako jeden z pierwszych publicznie wersje z mapami wielopoziomowymi. Nie ulega wątpliwości, że to od tej wersji najlepsi czerpią pomysły i różne systemy. Niestety poprzez wysokie zaangażowanie teleportami wersja straciła na innym motywie gry, jakim jest walka, współpraca z graczami i expowanie. Ale jeśli ktoś chce mieć stabliną wersje i mało kłopotów z przeciążającym się łączem może bez zastanowienia ściągać.

Do ściągnięcia ze strony: [link widoczny dla zalogowanych] (Prawym na link i zapisz jako ...)



FatalityOT:

Nowa wersja, która staje się popularna, dzięki dodanu nowych czarów i npc. Posiada wszystko co ważne aby Server się udał. Ciekawe zastosowanie DP. Polecam tą wersje do przeglądnięcia i skopjowania ciekawych rzeczy do własnego Servera.

Do ściągnięcia ze strony: [link widoczny dla zalogowanych] (Prawym na link i zapisz jako ...)



VersaoOT:

Jeśli chcesz mieć prostą wersje, która wytrzyma duża ilość graczy a nie będzie pożerać twojego łącza możesz wyprubować tą wersje. Niestety gra opierać się będzie głównie na walce PvP.

Do ściągnięcia ze strony: [link widoczny dla zalogowanych] (Prawym na link i zapisz jako ...)


2.Darmowe dodatki do O.T.S'a.

Wszyscy wiemy jak niesamowicie szybko zwiększa się grono ots'owców. Dzięki temu niektóre osoby tworzą programy dzięki, którym obsługiwanie Serwerów i granie na nich stanie się jeszcze bardziej przyjemne. Dla administratorów znaczy to zwiększenie populraności servera! W każdym programie znajdziesz plik tekstowy zawierający informacje o dodatku po polsku.

(IMG:http://gry-online.pl/grafiki/pre2.gif) PomocniK AdmiNa:

Wszyscy administratorzy wiedzą jak trudno zapanować nad tymi dziesiątkami/setkami plików zawierające dane o kontach, graczach, itemach itd. Dzięki temu programowi nie stracisz całego wolnego czasu na administrowanie plikami, a zajmiesz się plinowaniem gry na serverze i innymi ważnymi rzeczami. Program sam znajdzie twoje pliki zawierające dane o kontach, graczach, czarach, przedmiotach, npc i pokaże ci je w przejrzystym oknie. Od ciebie zależy czym się zajmiesz. Bez względu czym i tak szybko się dostaniesz do wybranego pliku i zmienisz jego konfiguracje, a następnie bez problemu zapiszesz. Program także umożliwia konfiguracje config.lua co stanowi duży plus dla tych co posiadają zmienne IP i muszą co pare godzin zmieniać IP. Teraz nie muszą uruchamiać notatnika i szukać wybranej lini.

Do ściągnięcia ze strony: [link widoczny dla zalogowanych] (Prawym na link i zapisz jako ...)


(IMG:http://www.webhelp.pl/cliparts/ikony/ikona_351.gif) Pliki *.DLL i *.OCX:

Biblioteki potrzebne do odpalenia wielu programów

Pliki *.DLL do ściągnięcia ze strony: [link widoczny dla zalogowanych] (Prawym na link i zapisz jako ...)

Pliki *.OCX do ściągnięcia ze strony: [link widoczny dla zalogowanych] (Prawym na link i zapisz jako ...)


ServerPinG:

Gdy chcemy pograć na jakimś serwerze często zdarza się, że akurat teraz serwer jest wyłączony lub posiada lagi lub jest maksymalnie zapchany ... Ten program sprawdzi IP przez ciebie podany na obecność lagów, liczby playerów. Jest on przydatny osobom, które nie mają pewnego servera, a grają jaki aktualnie jest online. Jeden przycisk wystarczy aby ze wszystkich wybranych przez ciebie serwerów wyświetliły się aktualnie online.

Do ściągnięcia ze strony: [link widoczny dla zalogowanych] (Prawym na link i zapisz jako ...)


InfoNPC:

Często się zdarza, że mamy mało informacji o danym NPC, którego chcemy stworzyć. Ten plik zawiera wszystkie najnowsze informacje. Napewno pomoże wam on przy tworzeniu doskonałego potwora.

Do ściągnięcia ze strony: [link widoczny dla zalogowanych] (Prawym na link i zapisz jako ...)


Przedmioty:

Gotowy plik "items.xml". Kopjujemy go do katalogu przedmiotów i mamy nazwane wszystkie przedmioty jakie zostały stworzone na mapie. Napewno podniesie to realistyke serwera.

Do ściągnięcia ze strony: [link widoczny dla zalogowanych] (Prawym na link i zapisz jako ...)


3.Darmowe Skrypty PHP.

Ostatnio powstaje mnóstwo serverów. Niestety nie za dużo jest profesjonalnych serverów a jeszcze mniej posiada własne strony. Strona servera, na której można sprawdzić kto aktualnie prowadzi w statystykach, kto jest najlepszy w poszczególnych umiejętnościach, a także stworzyć szybko nowe postacie albo zarządać już istniejącym koncie. Nie od dziś wiadomo, że wizytówka servera jaką jest strona podnosi wskaznik popularności a także wybija server spośród setek innych głupich\nudnych serverów. Teraz ty możesz stworzyć taką strone. A oferują ci to gotowe skrypty, posiadające nawet gotową szate graficzną. W każdym skrypcie jaki tu się pojawi, znajdzisz obiaśnienie danej aplikacji, spis serverów oferujących obsługe php, a także poradnik - "Jak postawić server na własnych kompie?". A więc życze dużych transferów i miłej luktury.


NemesiS:

Jeden z najnowszych skryptów, a zarazem najbardziej profesjonalny. Został upubliczniony przez znany server Nemesis. W skrypcie znajdziemy 22 pliki PHP, dzięki którym dowiemy się kto przewidniczy serverowi, najlepszych w poszczególnych umiejętnościach. Oczywiście będziemy mogli zarządzać własnym serverem. A wszystko w przejrzystej strukturze, dzięki czemu sami będziemy mogli dodawać własne skrypty.

Do ściągnięcia ze strony: [link widoczny dla zalogowanych] (Prawym na link i zapisz jako ...)



Giraias:

Skrypt upubliczniony przez mniej znany server. Głównie do reklamy własnego servera. Jednak dużo osób będzie umiało odpowiednio skonfigurować skrypt pod własne upodobania. A posiada on wiele opcji - od spisu profesji na serverze, poprzez liste najlepszych, najbardziej wyszkolonych graczy po tworzenie własnego konta.

Do ściągnięcia ze strony: [link widoczny dla zalogowanych] (Prawym na link i zapisz jako ...)



Painel:

Skrypt dla administratorów zastrzeżony hasłem. Dzięki niemu możemu szybko wprowadzać poprawki bez zbędnego obciążania komputera. Wszystko w przjerzystej obsłudze i łątwej instalacji. Jednak polecam aplikacje, którą zaprezentowałem w poprzednim punkcie.

Do ściągnięcia ze strony: [link widoczny dla zalogowanych] (Prawym na link i zapisz jako ...)


4.Przygotowywanie kont i postaci graczy.


Konta :

Na większości serverów są konta publiczne posiadające łatwy numer i hasło do zapamiętania, konta prywatne czyli tylko poszczególnych osób i konto Administratora czyli GM'a, my zrobimy te wszystkie. Wchodzimy w folder Data/accounts i jak widzimy nie ma plików, możemy skopiować ze starej wersji plik lub ściągamy z tego linku. Teraz włączamy notatnik i plik 1, który ściągneliśmy przeciągamy na pole notatnika, otrzymujemy taki plik:
[link widoczny dla zalogowanych]
Interesują nas tylkozaznaczone pola.

account pass="1" - Oznacza hasło jakie trzeba wpisać w Tibi, żeby się dostać na server. Jeśli wpiszemy tu naprzyklad 56467 to to samo będziemy musieli wpisać w klijencie tu:
[link widoczny dla zalogowanych]

premDays="1" - Oznacza ile zostało temu kontowi Pacca, całkowicie nieistotne, nie zmienia się, tylko dla przyjemnośći, widzimy to w tym miejscu:
[link widoczny dla zalogowanych]

<character name="nazwa playera"/> - W "nazwa playera" wpisujemy nazwe postaci jaka ma być na tym koncie, będziemy ją wybierać w tym oknie:
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozostaje nam zapisać zapisujemy pod nazwą jaki ma mieć numer Konot. Nie wolno zapisywać literami. Np. Jeśli zapiszemy konto pod nazwą 666 to ten numer jest numerem konta, który musimy wpisać w oknie klijenta pod:
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeśli plik zapisze nam się z rozszerzeniem *.txt zmieniamy je na *.xml


Gracze:

Jak już mówiłem wyróżniamy GM'ów, prywatne konta (nicki np. Trans, Maciej, Belth itp.) a także publiczne konta. Do publicznych dajmy zawsze powszechne nazwy typu Paladyn, Lucznik, Rycerz itp. Aby stworzyć gracza wchodzimy w foldery Data/players i patrzymy, znowu nie ma żadnego pliku, dajemy jakiś ze starszej wersji lub ściągamy przykład z tej strony. Uruchamiamy je tak jak konto notatnikiem i otrzymujemy:
[link widoczny dla zalogowanych]

Interesują nas wszystkie pola więc przetłumacze:
player name="nazwa gracz" - W "nazwa gracz" wpisujemy nazwe gracza, które daliśmy w koncie (poprzedni punkt). Musi się zgadzać co do literki !!

account="1" - Tu wpisujemy numer konta, do którego postac należy. Np. jeśli w koncie o nazwie (nazwa pliku) 899 wpisaliśmy nick ziom musimy tu dać player name=ziom a account="899". Wszystko musi się zgadzać !!

sex="1" - Płeć numer 1 równa się mężczyźnie a 2 kobiecie.

lookdir="0" - Liczba oznacza w, która strone ma być obrócona postać w czasie wchodzenia do gry. 0-north(północ); 1-east(wschód); 2-south(południe); 3-west(zachód). Przy tej wersji po wylogowaniu zapisuje się obrucenie postaci więc ta opcja się nie przydaje.

exp="0" - Liczba oznacza ilóść expa przy starcie. Ilość expa na dane levele znajdziecie tu.

voc="1" - Profesja jaką zobaczymy, gdy klikniemy na siebie. Dla poszczególnych profesji inaczej rośnie manna więc bardzo ważne to jest. Oto liczby jakie odpowiadają za poszczególne profesje:
CODEvoc="0" --> You see yourself.
voc="1" --> You see yourself. You are a sorcerer.
voc="2" --> You see yourself. You are a druid.
voc="3" --> You see yourself. You are a paladin.
voc="4" --> You see yourself. You are a knight.

level="0" - Liczba oznacza level jaką będzie mieć postac na wejście, najlepiej dajemy 1lvl, automatycznie dopasuje się do ilości expa jaki daliśmy i automatycznie się zapisze lvl. Oczywiście większy lvl daje większe obrażenia i szybkość.

maglevel="100" - Magiczny lvl jaką będzie posiadać postać, im większy mlvl tym lepsze obrażenia z run i magi. Dajemy rózne dla poszczególnych profesji.

access="0" - Jedna z najważniejszych rzeczy. Access 0 dajemy dla zwykłych graczy. Access 1, 2 lub 3 dla Administratorów, GM'ów, dzięki temu będą mogli banować ludzi, tworzyć potwory itp.

cap="1500" - Nie wpływa na gre, możemy dać jaką chcemy a i tak gracze będą mogli wszystko unieść.

<mana now="6666" max="6666" spent="0"/> - "mana now" oznacza ile manny będzie posiadać gracz po wejściu do gry, "max" natomiast do ilu maksymalnie wzrosnąć manna po jakimś czasie, "spent" nic szczególnego nie znaczy i nie zmieniamy liczby przy tym.


<health now="6666" max="6666" food="0"/> - Tak samo jak przy mannie, pierwsza liczba oznacza ilość początkowych punktów życia, 2 liczba maksymalną ilóść życia a 3 liczby nie zmieniamy.

<look type="75" head="20" body="30" legs="40" feet="50"/> - Patrzymy na look type, oznacza ona jak będzie wyglądać gracz. Oto lista, na której macie jakie cyfry oznaczają jaki strój:
CODE2 =orc warlord
3 =war wolf
4 =orc rider
5 =orc
6 =orc shaman
7 =orc warrior
8 =orc berzeker
9 =necromancer
13 =black sheep
14 =sheep
15 =troll
16 =bear
17 =beholder
18 =ghoul
19 =slime
20 =slime
21 =rat
22 =cyclopse
23 =minotaur mage
24 =minotaur archer
26 =rotworm
27 =minotaur
28 =snake
29 =minotaur guard
30 =spider
31 =deer
32 =dog
33 =skeleton
34 =dragon
35 =demon
36 =poison spider
37 =demon skeleton
38 =giant spider
39 =dragon lord
40 =dragon lord
41 =fire devil
42 =lion
43 =polar bear
44 =wasp
45 =bug
48 =ghost
49 =fire elemental
50 =orc spearman
51 =blue djin
52 =winter wolf
53 =frost troll
54 =witch
55 =behemoth
56 =cave rat
57 =monk
58 =priestess
59 =orc leader
60 =pig
61 =goblin
62 =elf
63 =elf arcanist
64 =elf scout
65 =mummy
66 =dwarf geomancer
67 =stone golem
68 =vampire
69 =dwarf
70 =dwarf guard
71 =dwarf soldier
73 =hero
74 =rabbit
75 =gamemaster
76 =swamp troll
<Made by Dobo>

<spawn x="223" y="223" z="7"/> - Odpowiada za miejsce, w którym po raz pierwszy pojawi się gracz. X i Y oznacza osię (można w edytorach map zobaczyć jakie miejsce ma jakie współrzędne),a Z warstwę (niedostępna, nie ruszać).

<temple x="213" y="258" z="7"/> - Odpowiada za miejsce, gdzie będzie się pojawiać gracz po zginięciu. Litery odpowiadają za te same elementy co w "spawnie".

<skills> - odpowiada za skille postaci, ważne i ma wpływ na obrażenia, "skillid" odpowiada za numer skilla, "level" odpowiada za level danego skilla, "tries" nie należy ruszać (niestabline):
CODE<skill skillid="0" level="213" tries="0"/> - Odpowiada za Fist Fighting
<skill skillid="1" level="222" tries="0"/> - Odpowiada za Club Fighting
<skill skillid="2" level="220" tries="0"/> - Odpowiada za Sword Fighting
<skill skillid="3" level="228" tries="0"/> - Odpowiada za Axe Fighting
<skill skillid="4" level="213" tries="0"/> - Odpowiada za Distance Fighting
<skill skillid="5" level="229" tries="0"/> - Odpowiada za Shielding
<skill skillid="6" level="229" tries="0"/> - Odpowiada za Fishing

<inventory> - Odpowiada za ekwipunek jaki będzie nosić postać, ważne i ma wpływ na obrażenia, "slotid" odpowiada za miejsce danego przedmiotu, który jest napisany w "idem id=", liste przedmiotów znajdziemy w katalogu Data/Items.
CODE<slot slotid="1"><item id="1771"/></slot> - Odpowiada za Głowe
<slot slotid="2"><item id="1537"/></slot> - Odpowiada za Amulet lub Pierścień
<slot slotid="3"><item id="1411"/></slot> - Odpowiada za Backpack, nie zmieniamy
<slot slotid="4"><item id="1739"/></slot> - Odpowiada za Zbroje
<slot slotid="5"><item id="1783"/></slot> - Odpowiada za Tarcze
<slot slotid="6"><item id="1728"/></slot> - Odpowiada za Broń, uwazaj co dajesz, bronie Axe, Sword i Club dla Rycerzy, dla Łucznika Kusza (nr.1728) a dla Maga Magic StafF (1724)
<slot slotid="7"><item id="1750"/></slot> - Odpowiada za Spodnie
<slot slotid="8"><item id="1874"/></slot> - Odpowiada za Buty
<slot slotid="10"><item id="1684"/></slot> - Odpowiada za pozostałe pole (można dać torcha lub cokolwiek dla ozdoby)

Na koniec zapisujemy pod nazwą Gracza jaką daliśmy w Koncie !!


5.Przygotowanie nowych nazw rzeczy i wstawienie mapy.


Mapa :

Na serverze osoby stawiającej musi pojawić się mapa, jest to plik zajmujący średnio 7.25mb i przez to niestety O.T.S. ładuje się długo, lecz istnieje mapa zajmująca zaledwie 0,4mb, wspaniała do sprawdzania na niej szybko serva, można ją pobrać z tego linku. Pokaże jak stworzyć swoją jedyną orginalną mapke. Pierw ściagamy program do robienia map, może to być OTMapEdit. Ściągamy, rozpakowywujemy WinRarem, otwieramy i otwieramy plik "OTMapEdit.exe", uruchomi nam się główne okno programu. Na samej górze widziemy takowy pasek:
[link widoczny dla zalogowanych]

1 ikona - Program uruchamia czystom mape, całą w zieleni.

2 ikona - Program otwiera zapisaną mape, lecz uwaga tylko o rozszerzeniu *.otmapedit.

3 ikona - Zapisuje mape, lecz uwaga tylko w rozszerzeniu *.otmapedit.

4 ikona - Jeśli klikniemy na ręke nie możemy stawiać przedmiotów ale możemy je przesuwać.

5, 6 i 7 ikona - Tymi ikonami wstawiamy okreslone przedmioty, podłoge. Jeśli wybierzemy ikone 5 bedziemy wstawiać tylko 1 kratke danego przedmiotu, w 6 ikonie wstawiamy o polu 2x2, natomiast w 7 ikonie wstawiamy dany przedmiot, podloge na obszar 3x3.

8 ikona - Pomoc, wystarczy kliknąć nią na daną ikone o jakiej chcemy się dowiedzieć.

Pewnie zastanawiacie się po co nam rozszerzenie *.otmapedit. Jest to rozszerzenie, które uruchamia tylko ten edytor, a po to jest stworzony, aby szybciej uruchamiać zapisane wcześniej mapy i aby mniej zajmowaly. A gdy skończymy mape musimy pliknąć na File:
[link widoczny dla zalogowanych]
I wybrać polecenie XML Export. Wtedy następuje zapisywanie mapy w formacie uzywanym przez OTS. Trwa to dłużej niż zapis w rozszerzeniu programu i więcej zajmuje, więc używamy tej opcji tylko wtedy, gdy jesteśmy pewni że mapa jest skończona i gotowa do użytku. XML Import'em możemy otwierać mapy o rozszerzeniu *.xml.

Pamiętacje gdy pisaliśmy jak ma się pojawiać gracz ?? Były wtedy osie X i Y. Teraz gdy zrobimy własną mape, idziemy do miejsca gdzie chcemy aby pojawił się gracz i patrzymy na lewy-dól programu:
[link widoczny dla zalogowanych]
Potem jusz tylko wpisujemy te liczby do pliku gracza i po włączeniu będzie się pojawiał w wybranym przez nas miejscu.

Także aby O.T.S. czytał mape należy ją nazwać map.xml i umieścić ją w katalogu Data/World.


Itemy (rzeczy) :

Ile razy chcieliście mieć rzeczy tibijskie napisane po polsku. Teraz jest to możliwe. Wchodzimy do katalogu Data/Items i uruchamiamy notatniekiem plik items.xml. Widziemy napisy w tym stylu:
[link widoczny dla zalogowanych]

item id="1411" - Jest to liczba odpowiadająca za dany przedmiot (wstawiamy go naprzyklad w ekwipunku pkt.2 w poradniku)

name="Knife" - Nazwa jaką bedzie nam wyświetlać gdy damy na Look.

type="container" - Narazie mało istotne, ale każdy musi wiedzieć że w miejsce broni wstawiamy przedmiot o typie "weapon" a na zbroje "armor".

skill="distance" - Skile na jakich dana broń (tylko broń na kontenerach tego nie ma), distance dajemy Łucznikowi (bo ma strzelać); sword itp.Rycerzowi.

attack="7" defence="5" - Atak i obrona broni, w tej wersji jusz ma to znaczenie, zwieksza lub zmiejsza obrazenia.

weight="4.2" - Waga, niestotne narazie.

descr="It is an enchanted shield." - Dodatek gdy damy look w grze, dodajmy coś ciekawego a nasz server stanie się orginalny.

I tak oto w ten sposób możemy nudny Royal Helmet:
[link widoczny dla zalogowanych]
Zamienić na:
[link widoczny dla zalogowanych]


6.Ostatnie przygotowania do uruchomienia własnego Servera.


Config.lua :

Jednym z najważniejszych rzeczy jest plik w głównym katalogu o nazwie config.lua. Uruchamiamy go notatnikiem (przecigamy plik do okna uruchomionego notatnika). Widzimy coś w tym stylu (skrócone do najważniejszych konfiguracji :
[link widoczny dla zalogowanych]

mapfile ="data/world/map.xml" - Katalog i nazwa pliku mapy, który ma czytać O.T.S., najlepiej pozostawić bez zmian.

loginmsg =" ... " - Napis jaki ma się pojawić na wejściu do twego servera. Np. Witaj na moim serverze, muj numer GG ------- itp.

port ="7171" - Port'a nie ruszamy, zostawiamy bez zmian i lecimy dalej.

servername ="LifeLand" - Nazwa Servera Tibi jakiego stawiacie, ja dalem naprzyklad nazwe LifeLand Smile.

ownername ="GM" - Nazwa (nick) administratora Serveru.

owneremail =" ... " - E-mail administratora.

url =" ... " - Strona Servera.

location ="Poland" - Kraj, w którym organizowany jest Server, my mieszkamy w Polsce.

ip ="127.0.0.1" - Nasz IP zewnętrzny, zmieniamy go tylko gdy zmienił nam się IP.

maxplayers ="30" - Maksymalna ilość graczy na Serverze, reszta będzie widzieć napis "too many player online".

allowclones =0 - Liczba 0 oznacza że na jedną postać będzie mogła wejść tylko 1 osoba, natomiast liczba 1 nie ogranicza ilość graczy na jedej postaci, jeśli Server jest nowy ustawiamy na liczbe 1, aby na publiczne konta mogło wchodzić wiele graczy.


7.Prawidłowe uruchamianie Servera.


Uruchomienie:

Kiedy ustaliliśmy konto publiczne z róznymi profesjami i dane postacie są w katalogu Players, wgraliśmy mape, ustaliliśmy swoje IP w config.lua, nie pozostaje nam nic innego niż uruchomienie Server. Wchodzimy w główny katalog OTserva i szukamy tej ikony:
[link widoczny dla zalogowanych]
Uruchamiamy ją i czekamy asz załaduje nam się mapa (trwa na niektórych komputerach naprawde długo). Kiedy nam się załaduje powinniśmy zobaczyć takie okno:
[link widoczny dla zalogowanych]

Lokalne IP - IP lokalne, nie interesuje nas, chyba że ktoś chce w sieci pograć to ustawia to IP także w globalnym.

Globalne IP - IP globalne czyli zewnętrzne, patrzymy czy zgadzają się cyfry z naszym prawdziwym zewnętrznym IP. Jeśli tak to przechodzimy do następnego punktu.


Logowanie się do Servera:

Teraz wystarczy tylko że osoba, która chce się dostać na nasz Server włącza Tibie 7.1. Wchodzi w Options -> Network, widzi takie okno:
[link widoczny dla zalogowanych]

Server address - Pod tym osoba wpisuje twoje zewnętrzne IP.

Server port - Zostawiamy bez zmian. Musi być 7171.

Jeśli ty jako osoba stawiająca chcesz się dostać na swój server wpisz w "Server Address" IP =127.0.0.1

Pozostaje nam tylko zalogowanie się do Servera, a "Account Number" wpisujemy numer konta (nazwe pliku w katalogu Account), w "Password" hasło konta jakie administrator dał w pliku konta. Najczęśniej publiczne konta mają acc 1 i password 1.
OTServ jest tylko zabawą, więc nie denerwujcie się gdy zginiecie, nie będzie to wpływało na gre w Tibi.

4.Dokładniej o mapie.


Polepszanie wizualnej strony mapy:

Jeśli tworzymy mape, postarajmy się stworzyć ją naknajlępszą, lepszą od innych. Sami powiedzcie co lepiej wygląda:
Mapa bez wykończeń terenu robione na szybko:
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy mapa robiona dłużej ale będąca wizytówką Servera:
[link widoczny dla zalogowanych]

Aby poprawić mape wlączamy EdytorMapy, który ściągneliśmy gdy robiliśmy mape. Przypominam, można go ściągnąć z tego linku. Gdu już uruchomiliśmy wlasną mape patrzymy na ikony po lewej stronie. Mamy tam różne rodzaje obiektów:
[link widoczny dla zalogowanych]

Grounds - Podłoża, najważniejsze obiekty w grze, dobierajmy je mądrze. Możemy je dzielić na dane grupy:
Pełne podłoża - Podłoża główne bez wykończej, wstawiamy je szybko i w dużych ilościach, przykladowe:
[link widoczny dla zalogowanych]

Wykończenia - Końcówki terenów, które zlewają tereny. Nie zapominamy o nich, sami zobaczmy że na kontynencie Tibi, wszystkie podloża mają wykończeńczenia. Pokaże niecktóre jakie znajdziemy w palecie:
[link widoczny dla zalogowanych]

Inne - Inne podloża wlane na kontytent, upiększające tereny, lecz także bardzo ważne, nie zapomnijmy o nich a nasza mapa będzie perfekcyjna. A mowa o:
[link widoczny dla zalogowanych]

Container - Kontenery, ltóre w przyszłości będzie można otwierwąć. Nie zapomnijmy, że do tej grupy należa także ciała potworów:
[link widoczny dla zalogowanych]

Takeable - Przedmioty do używania, bez nich gra by nie istniała, możemy je rozrzucać po mapie a napewno dodzadzą urok mapie, w tej wersji nie powodują błędów, można poruszać dowoli:
[link widoczny dla zalogowanych]

Other - Jak sama nazwa wskazuje obiekty inne, ale bez wyjątaku także ważne, bez nich nie wybudujemy domów i nie udekorujemy ich:
[link widoczny dla zalogowanych]

Na koniec patrzymy czy nie ma błędów i czy wszędzie można się dostać, jeśli tak zapisujemy mape i włączamy Server, napewno dobra mapa, stanie się wizytówką naszego servera.


Wstawianie Protection Zone:

Protection Zone - Inaczej "Strefa Ochrony", świątynia miejsce, w którym nie mogą nas atakować gracze, potwory i my nie możemy niczego atakować. Najcześciej to miejsca Respawnu po śmierci.

Aby wstawić PZ (ProtectionZone) uruchamiamy EdytorMap i idziemy do obszaru, w którym chcemy zrobić Strefe Ochrony. Niestety PZ można zrobić jednorazowo na jadnej kratce, więc klikamy Prawym Przyciskiem Myszy na podłoże i klikamy na napisie ProtectionZone:

[link widoczny dla zalogowanych]
Jeśli ponownie klikniemy na kratke pokaże nam się:
[link widoczny dla zalogowanych]

Gdy zaznaczymy kolejno wszystkie potrzebne kratki możemy zapisać mape, pamiętajmy że w śwityni mogą atakować tylko ludzie z accessem 1, 2 lub 3. Zwykli gracze oczywiście nie mogą.


Zmniejszanie objętości mapy:

Niestety sposób jest niestabilny i najlepiej używać go jeszcze przed wstawieniem jakiegokolwiek objektu i ciągłym pracowaniu na innym edytorze. A dokładniej chodzi o EdytorMap2 jaki ściagneliśmy przy wstawianiu NPC na mape, przypomne że można go pobrać z linku: [link widoczny dla zalogowanych]
Zaraz po uruchomieniu dajemy File -> New Map:
[link widoczny dla zalogowanych]
A następnie Options -> View Map:
[link widoczny dla zalogowanych]
Kiedy pokaże nam się czysta mapa, nie wstawiamy nic na mape, lecz przeobrażamy ją na mniejsza poprzez wybranie opcji z Options -> Set new map dimensios.
[link widoczny dla zalogowanych]

Pokaże nam się okno wyboru szerokości i długości. Wybieramy jakie chcemy mieć wymiary, im mniejsze tym plik mniej zajmuje i OTServ się szybciej uruchamia. Kiedy już wybierzemy zapisujemy mape, i możemy zacząć tworzyć mape, najpierw otwieramy liste przedmiostów:
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie róznią się jej kategorie od innego edytora (opisałem dokładne tworzenie mapt w poprzednich punktach). Jeśli chcemy wstawić podłoge/przedmiot klikamy na nim, a następnie zaznaczamy gdzie ma się pojawić na mapie.Kiedy jusz skończyliśmy zapisujemy i cieszymy się nową mapą i szybszym serverem. Jakie mogą być róznice w objetości ?? Bardzo duże nawet z:
[link widoczny dla zalogowanych]
Na:
[link widoczny dla zalogowanych]


Wstawianie ciągłych respawnów na mape:

Respawny nie działają w tej wersji, lecz w następnych z pewnością będą. Wstawianie respawnów odbywa się w pliku potwora *.xml. Uruchamiamy go, dodajemy linijke nową linijke tak jak na rysunku:
[link widoczny dla zalogowanych]
W osie X i Y (można je przeczytać w EdytorzeMap, opisywałem przy respawnie Playerów) wpisujemy miejsce, w którym ma się respić potwór po śmierci. Lecz uwaga ! Potwór musi stać na mapie od samego początku (wstawianie npc na mape opisywałem wcześniej) i obie linijki (spawn i temple) muszą posiadać te same liczby.


Wstawianie NPC na mape:
1 sposób

Uruchamiamy EdytorMap, który ściągneliśmy z tego linku. Włączamy własną mape, przesuwany do miejsca w którym chcielibyśmy stworzyć potwora. Tworzymy w tym miejscu przedmiot, który będzie jedynym takim itemem na mapie. Teraz zapisujemy i przechodzimy do katalogu z mapą. Uruchamiamy mape notatatnikiem. Następnie wybieramy "edycja" i "znajdz".
[link widoczny dla zalogowanych]
Wpisujemy w oknie numer przedmiotu, który wstawiliśmy na mape. Numery danych itemów znajdziemy w tym pliku. Gdy wpiszemy numer dajemy "Znajdz następny". Wyszukuje nam linijke w tym stylu:
[link widoczny dla zalogowanych]
usuwamy całą część "<item id="nr. itemu"/>" a zamiast niego wpisujemy: "<npc name="nazwa potwora"/>. Będzie to wyglądać tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz tylko zapisujemy i cieszymy się AutoRespawnem.


2 sposób

Można notatnikiem, ale po co to komu ... Polecam specialny EdytorMap. Najpierw ściągamy go z tego linku: [link widoczny dla zalogowanych]
Rozpakowujemy, uruchamiamy, dajemy File -> Load Map (ładuje odrazu *.xml), mamy nadal okno o info. programu dajemy Options -> View Map. Widzimy naszą mape na samym początku zaznaczamy opcje:
[link widoczny dla zalogowanych]

Następnie klikamy na kratke, w którym chcemy wstawić NPC:
[link widoczny dla zalogowanych]
Gdy już klikniemy wpisujemy nazwe potwora (musi być to ta sama nazwa jak nazwalismy plik z potworem). Zapisujemy mape i po włączeniu będzie on tam automatycznie stał.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
otsy (trzeba byc zrejestrowanym na stronce )
PostWysłany: Nie 21:40, 26 Cze 2005
kubas
administrator

 
Dołączył: 26 Cze 2005
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/20
Skąd: Wloclawek





Skompilowane Open Tibia Servery
Zaktualizowany rev 2.0:
[link widoczny dla zalogowanych]

Darkonia 7.4 v1.51
[link widoczny dla zalogowanych]

[New]Twister Ots:
[link widoczny dla zalogowanych]

[New]Shadow hand server:
[link widoczny dla zalogowanych]

Hot Otserv:
[link widoczny dla zalogowanych]

[Source]Brabexia 7.1
[link widoczny dla zalogowanych]

[NPC]Sprzedaje itemy & spelle dla wszystkich profesji:
[link widoczny dla zalogowanych]

[CVS]Czyl cos, na czym mozecie budowac swojego wlasnego OTS:
[link widoczny dla zalogowanych]

OTserv Tibia Suite:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
jezeli ktos ma problem z rejestracja to macie tu barbexia
PostWysłany: Nie 21:46, 26 Cze 2005
kubas
administrator

 
Dołączył: 26 Cze 2005
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/20
Skąd: Wloclawek





[link widoczny dla zalogowanych] - brabexia... do niego musisz skopiowac plik tibia.dat z normal tibi... i confing.lua z innego ots'a ja sam skopiowalem z Empire...
A tu zeby uzytkownicy sie nie meczyli z robieniem kont podali linka do orginalnych: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
macie tu najnowszy ots na tibie 7,4 Hot server brasil-poland
PostWysłany: Nie 21:49, 26 Cze 2005
kubas
administrator

 
Dołączył: 26 Cze 2005
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/20
Skąd: Wloclawek





Opublikuje server Hot Poland-Brazil Company
Podziękowania dla :
- L0ky
- Adicyc
- HarvestPL
- UnDeRNiGhT
- Rex
- Lucsrlx
- H_DANILO
- Crym
Server zawiera

Cytuj:
Wszystko co w Revolution 2.0 + Dodatki
Dodatki :

- Ice Rapier System
- Torch System 90%
- Spears System
- Pvp on/off
- Change Gold 100%;
- Attack Modes (Full attack\def, Balanced)
- Level Doors !
- Rotate items





MAPA ENT-ONLINE!

Bugi :
- Troche w skull systemie
- Gdy potwór atakuje playera moze wejsc np. na zejscie drabinki i sobie stoi ;|

!save (Adicyc)
exiva nick (HarvestPL)
exani hur up/down (Rex)
exevo con etc..


================
Komendy dla GameMasterów
================

- /b nick <ban ip>;
- /s Przyzwij npc;
- /y Kordynaty na których jestes
- /p Teleport do playera
- /j Teleport playera do siebie
- /i Przyzywamy itemka
- /q Ile kasy
- /t Teleport o kratki



[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
specjalnie dla was
PostWysłany: Nie 21:50, 26 Cze 2005
kubas
administrator

 
Dołączył: 26 Cze 2005
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/20
Skąd: Wloclawek





Specjalnie dla was
[link widoczny dla zalogowanych] <--<< najnowszy OT Map
[link widoczny dla zalogowanych] <--<< najnowszy jakeXblaster
jeszcze
[link widoczny dla zalogowanych] < spawn editor od brazylijskich kolegow ;P!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
plxOr pytajcie
PostWysłany: Nie 22:14, 26 Cze 2005
kubas
administrator

 
Dołączył: 26 Cze 2005
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/20
Skąd: Wloclawek





chcecie jeszcze jakis otes lub cos?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:16, 26 Cze 2005
pigwaraj
Gość

 





dzia za oTsy ziomek

poradniki tez moga byc :S


troche mi sie przydaly ;]
ja chce rev 1,9
PostWysłany: Nie 23:17, 26 Cze 2005
lol
Gość

 





to co w temacie
dobra dobra
PostWysłany: Nie 23:19, 26 Cze 2005
lol
Gość

 





czy bys mógl zamieścić tu link do revolution 10.9
klijent naszpan
PostWysłany: Nie 23:23, 26 Cze 2005
kubas
administrator

 
Dołączył: 26 Cze 2005
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/20
Skąd: Wloclawek





[link widoczny dla zalogowanych]
masz i milego grania


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
darkonia 7,4 (w1.5)
PostWysłany: Nie 23:31, 26 Cze 2005
kubas
administrator

 
Dołączył: 26 Cze 2005
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/20
Skąd: Wloclawek





[link widoczny dla zalogowanych]

Potestuje i dam znac jak sie srwuje ta wersja ktora ,miala nie miec tak duzej ilosci blendow ,dla nie grajacych na serwerkach darkoni powie tyle ze "swiatlo" (torch) ,zostalo poprawione w 100% ,jak rownierz rybki ;].

Katalog Doors -> Bramki lvl.
Lota robimy sami jakiego chcemy (nie bylo w 1.0)
NPC Sell (tyz tego brakowalo :/)

A oto readme .:

-FULL CUSTOMIZABLE SERVER IN CONFIG.LUA
-SELECT VOCATIONS AND QUESTS CONFIGURABLE IN CONFIG.LUA
-ROOK SYSTEM 100% (NON PVP) & MAIN (PVP)
-GUILDS SYSTEM
-SKULL SYSTEM
-NPCS SPAWN FROM MAP
-PVP, RED SKULL, BAN AND UNJUSTIFIED KILLS CONFIGURABLE IN CONFIG.LUA
-HEALTH SPELLS 50% LESS THAN ATTACK SPELLS (EX: UH EXHAUSTED 1 SEC AND SD 2 SEC) IN REGULAR PVP.
IN OTHER MODES THE EXHAUSTED IS 1 SEC FOR ALL SPELLS.
-DIFFERENT DAMAGES IN MONSTERS AND PLAYERS (EX: 100 DAMAGE IN MONSTER IS 50 IN PLAYER)
-DIFFERENCIED DAMAGE POINTS (You lose 1 hitpoint by a "monster", and lose 1 hitpoint by "Player")
-GM TALK IN RED IN PRIVATE
-ANTI EXIT-SYSTEM 100% WORKING (FIXED BUGS)
-PZ LOCK LIKE IN REAL TIBIA (CONFIGURABLE IN CONFIG.LUA)
-PLAYER DROP LOOT SYSTEM (RED SKULL DROPS ALL ITEMS)
-NPC PUSHABLE FIXED (PUT 1 IN XML FOR PUSH AND 0 FOR NON-PUSH)
-SERVER AUTO SAVE (CONFIGURABLE IN CONFIG.LUA)
-DAY & NIGHT SYSTEM
-UTEVO LUX and UTEVO VIS LUX SPELL
-NPC SELLING ITEMS/SPELLS AND BUYING ITEMS
-LEARN SPELLS SYSTEM
-HP/MANA DIFFERENT FOR EACH VOCATION
-PLAYERS DONT GET EXP FOR KILL PLAYERS IN REGULAR-PVP MODE
-SPEED IN MONSTERS (CHANGE SPEED="XXX" FOR SET THE SPEED)
-MONSTER INVASION CONFIGURABLE IN CONFIG.LUA
-DEFENCE SYSTEM IN MONSTERS
-FULL/BALANCED ATTACK AND FULL DEFENCE WORKING
-EXIVA IMPLEMENTED
-LEVEL DOORS (in data/doors folder)
-BAN PLAYER IS MORE EFFICIENT (NOW THE BANNED PLAYER CAN PLAY AFTER CERTAIN TIMES OF LOG THE CHAR)
-SPEARS DONT WASTE WHEN SHOOTING
-BOH WORKING
-AOL WORKING
-MORE THINGS..........


WHATS NEW?
-------------
-COMPILED FOR WORK WITH TIBIA 7.41
-GMS ONLY CAN SELECT GM OUTFIT
-PLUS ACCOUNT SYSTEM (PREMMIUM)
-FIREBOMBS AND E-BOMBS NOW TRAP.
-DAMAGES ADJUSTED
-PVP ENFORCED MODE
-CITY WAR MODE
-EXANI TERA SPELL
-SKULL SYSTEM IMPROVED (NOW THE RED SKULL REMOVE WHEN PLAYER NOT KILL PLAYERS IN A PERIOD OF TIME -CONFIGURABLE IN CONFIG.LUA (unjustime)
-FIXED BUG WHEN SERVER WAS IN MAINTENACE AND PLAYERS DONT OUT OF SERVER AND MONSTERS KILL THEY.
-COMMAND /H CHANGED
-INCREASED SERVER STABILITY
-WHEN A PLAYER IS LEVEL LESS THAN 3 HE IS AUTOMATICALLY DOWNGROADED TO ROOK
-MORE THINGS


BUGFIXES
---------------
-UTEVO LUX & TORCH FIXED
-WHITE SKULL AND DIE FROM SELF FIXED
-KICK, KICK ALL AND BAN FIXED
-ANTI-EXIT FIXED

Trzeba przyznac ze zapowiada sie super a czy tak bedzie ...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dobra spadam
PostWysłany: Nie 23:34, 26 Cze 2005
kubas
administrator

 
Dołączył: 26 Cze 2005
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/20
Skąd: Wloclawek





dobra spadam na dzis koniec dodawania i kombinowania itd


narQa ,si Ja , C ya Arrow


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:36, 27 Cze 2005
Kuba
Nowy

 
Dołączył: 25 Cze 2005
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/20
Skąd: Wloclawek





dzęki Kubas za te Otsy sam sobie teraz gram w to Smile Wciąga i dzięki z aporadniki zanidlugo sam spróbuje zrobic swojego OTsa, tylko musze sie tym bardziej zainteresowac, naprzykład z twoich poradników.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
IP changer do Otsów pod 7.4
PostWysłany: Pon 10:03, 27 Cze 2005
kubas
administrator

 
Dołączył: 26 Cze 2005
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/20
Skąd: Wloclawek





macie tu IP changer

[link widoczny dla zalogowanych]

hasło do winrara to tibia_org_pl


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
16mb mapy + respy !!!
PostWysłany: Śro 22:32, 29 Cze 2005
kubas
administrator

 
Dołączył: 26 Cze 2005
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/20
Skąd: Wloclawek





[link widoczny dla zalogowanych]

Olá pessoal...
Eu peguei esse mapa na net, ele tava faltando algumas partes, respawns etc...
Eu dei uma editada... só que ele é muito grande ainda deve ter partes que falta editar...

Ok... about the map mapa:

- 900+ Respawns (respawn.xml incluso)
- 2 city (Venore and a desert city)
- Lots of newbie caves near city!
- Quest - Quest system
- Tomb (Like Ankhramun)
- Teleports, Switchs, etc...
- More to come...

Tamanho fora do .zip/.rar = 16000+ kbytes (16mb)
tamanho no .zip = 500+ kbytes (0,5mb)
Aconselho que vc use o simone editor ( pra poder por spawns )

É issu...
Espero que gostem,
Obs: Futuras atualizaç&otilde;es postarei aki!

Desert town temple = <temple x="107" y="280" z="6"/>
Venore town Temple = <temple x="81" y="163" z="7"/>

UPDATE: New respawns, Bugfixes, Actions Dir include, and so on... (ja vem pasta dir com os codes!)

najnowsza mapa : wykonana przezemnie mapy Venore +(niespodzianka )

okolo 900 respów






Mapa pod SURVIVAL 6,5 najnowsza :
--------------------------------------------------------------------------------

OQ TEM NO MAP:

*373 Respawns
*Houses So Algumas Pq Eh Dificil De Editar
*Itens Editado por min...
*Tr&ecirc;s Cytes...
*Loot Arrumado...
*Templo De Carlin x= 97, y= 47, z= 7
*Templo De Edron x= 251, y= 187, z= 7
*Templo De Darashia x= 355, y= 59, z= 7
*Mtas Quests....Anihi,Demon Helmet,Behe Quest,Necro Quest...Mas Algumas Editadas Por Min...


[link widoczny dla zalogowanych]

xD


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
:D
PostWysłany: Pią 19:35, 01 Lip 2005
Cloud99
Nowy

 
Dołączył: 26 Cze 2005
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/20
Skąd: Radlin





Zgadzam się z tobą gościu :p ale to nie jest jego forum więc...wiesz niema i tak dużo do gadania
Gratz za szczerość!!


Jest MOje Very Happy Edi by Kubas


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
jestem noob
PostWysłany: Sob 22:37, 02 Lip 2005
LóL
Gość

 





ty Kubas dzieki za poradniki i otsy nieprzejmuj sie tym Gośćiem jest głópi i zwalony ;p
jestem noob
PostWysłany: Sob 22:38, 02 Lip 2005
LóL
Gość

 





no i cloud też Smile
Np. LóL-u
PostWysłany: Sob 22:40, 02 Lip 2005
kubas
administrator

 
Dołączył: 26 Cze 2005
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/20
Skąd: Wloclawek





zgadzam się z tobą co do nich..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
llooll
PostWysłany: Nie 1:57, 03 Lip 2005
Cloud99
Nowy

 
Dołączył: 26 Cze 2005
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/20
Skąd: Radlin





ty chcesz chyba kłopotów sobie narobić młodzieńcze...

edit@ jakich xD??[


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
hee flyots 1.0
PostWysłany: Nie 11:23, 03 Lip 2005
kubas
administrator

 
Dołączył: 26 Cze 2005
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/20
Skąd: Wloclawek





macie tu fly otserv


LVL DOOR(Agora you can configure the niveis of some perfectly doors for folder DOORS in the archive DOORS.xml)
GUILD LOOK(Está funfando hehe.gif) and the best thing of the version...
Gold Key opens doors ID: 1211!
Respawn Fixed(Quer to say, does not invoke + a 1 animal when the animal leaves the base as the others ots make) -
-Caracteristicas:
- Skill bar pefect
- BP Save
- Auto-server save
- Respawn 100%
- Food System 100%
- Fishing System 100%
- Looking in Corposes
- Share exp
- Depot Save
- complete Monsters
- Change Gold
- Le all formats of map(xml, xml2, otx)
- Rope 100%
- Shovel 100%
- FMI 100%
- Stackbles 100%
- Loot 100%(count max, etc)
- Equips can fall when you die
- Boh 100% working
- Teams Ring 100% working
- Doors 100% working(no house/gh system)
- Fluid 100%
- musical Objects 100%
- Learn Spells Perfect(Os players you have that to learn spells)
- Hits = Tibia(by Ku4t)

*************************************************** --

Commands of GM:
/l < 1 the 50 > - > Teleport for squares
# B < menssagem >// Serves To order msg in red
/r < nick >// Kick, it kills and it banishes person
/m < Animal >// Invokes an animal
/s < Npc >// Invokes one nPC
/b < nick >// Banishes the pessoa[Por IP ]
/j < nick >// GM Goes pra close to player
/p < nick >// Player goes pra close to GM
/i < itemid > < charges >// Creates itens or runas
/u < XXXYYYZ > < nick >// Teleport for co-ordinated --

Commands of the Players

* Making Bolts and Arrows
Exevo con
Exevo con pox
Exevo con flam
Exevo con mort
Exevo con vile Exevo pan

* Making runes:
adura vita
adori vita vis
adori gran
adevo mas flam
adori gran flam
adevo grav tera
adevo mas hur
adevo mas vis
adevo gran flam
adevo grav vis
adevo res pox

* Buy items
buy bp
buy rune
buy shovel
buy rope

* Change Gold(trok pra platinum):
change gold --- Vem with All the NPC's of vender spell(menos of Druid)..



Twisted Evil
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piszcie pytanka ..
PostWysłany: Nie 11:24, 03 Lip 2005
kubas
administrator

 
Dołączył: 26 Cze 2005
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/20
Skąd: Wloclawek





piszcie pytanka i otsy które chcecie itd..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:56, 03 Lip 2005
Cloud99
Nowy

 
Dołączył: 26 Cze 2005
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/20
Skąd: Radlin





jeszcze mederatorem jest lolek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mata
PostWysłany: Nie 21:39, 10 Lip 2005
kubas
administrator

 
Dołączył: 26 Cze 2005
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/20
Skąd: Wloclawek





rogram do tworzenia domków + poradnik

--------------------------------------------------------------------------------

Na samym początku krótkie inforamcje:
1. Programik obsługuje tylko domki do SURVIVALA 5.64
2. Był napisany w jako-takim pośpiechu, więc proszę nie narzekać na jego estetykę.

Więc na początek link:
[link widoczny dla zalogowanych]



1. Do czego to służy? Zastosowania.
Dzięki temu programowi, bez nudnego wpisywania "<tile x=...>" na podstawie współrzędnych lewego górnego rogu ORAZ jego wymiarów możemy wygenerować domek (nie spełniający poniższych warunków) lub rząd domków, który spełnia warunki:
- TE SAME WYMIARY
- LEŻĄ OBOK SIEBIE
- ŁĄCZĄ SIĘ CAŁĄ POWIERZCHNIĄ ŚCIANY
- ICH DRZWI SĄ USTAWIONE WEDŁUG TEJ SAMEJ REGUŁY.

Co znaczy "reguła drzwi"?
Jeśli dodamy do współrzędnej pionowej oraz poziomej lewego górnego narożnika jednego domku pewną liczbę oraz tak samo zrobimy w wypadku drugiego i kolejnych domków i zawsze trafimy na kratkę z drzwiami, wtedy ta reguła jest spełniona.
W skrócie: Dodając do współrzędnej X oraz Y pewne liczby, to niezależnie od domku zawsze trafimy na kratkę z drzwiami.
PROGRAM OBSŁUGUJE TYLKO DOMKI JEDNODRZWIOWE!
Resztę drzwi dodajesz ręcznie!

Jak tego używać?
Pierwsze dwa pola to numeracja od - do:
Od: to numer pierwszego domu (tego, którego podajemy lewy górny narożnik) natomiast Do: to numer ostatniego domu.
Na podstawie tych danych jest numerowany plik z domkiem oraz numer mieszkania.
Przykład: jeśli zostawimy program na zwykłych danych a w polach Od i Do wpiszemy 2 i 4, to zostaną wygenerowane 3 domki:
Pod swiatynia 2 (templehouse2.xml)
Pod swiatynia 3 (templehouse3.xml)
Pod swiatynia 4 (templehouse4.xml)

Kolejne dwa pola to współrzędne X oraz Y lewego górnego rogu pierwszego domku.
Który domek jest pierwszy?
W wypadku domków ułużonych pionowo pierwszy od góry, przy domkach sąsiadujących poziomo pierwszy od lewej.

Wymiary pionowo i poziomo nie wymagają omawiania.

Pole w ktorym jest napis "Pod swiatynia" oznacza nazwę. Na przykład, wpisanie tam "Survival Flat" spowoduje wygenerowanie nazwy "Survival Flat 1" w przypadku domku o numerze 1.

W miejscu, gdzie napisane jest "templehouse" wpisujemy przedrostek do nazwy pliku z domkiem. Domyślna wartość spowoduje powstanie plików o nazwie w postaci: templehouseX.xml (X = numer domku).

Drzwi +x oraz +y.
Wyznaczanie tych wartości w programie JXB map editor:
1. Jedziemy myszką nad lewy górny narożnik domku, zaznaczamy go i spisujemy współrzędne na kartce, na przykład: 176, 65.
2. Jedziemy myszką nad kratkę na której znajdują się drzwi i zaznaczmy ją oraz spisujemy jej współrzędne na kartce, przykład: 174, 70.
3. Wyliczamy róznice współrzędnych na podstawie: ile należy dodać do pierwszej współrzędnej z pierwszego zapisu, aby wyszło nam tyle samo ile w pierwszej współrzędnej z drugiego zapisu. Widzimy, że aby ze 176 powstało 174 musimy dodać -2.
4. Robimy to samo z drugą współrzędną.
5. Tą różnicę z pierwszego spisu wpisujemy do pola oznaczonego drzwi +x a różnicę z drugiego zapisu w polu oznaczonym +y.

Jeśli generujesz więcej niż jeden domek, nie zapomnij zaznaczyć czy sąsiadują pionowo czy poziomo!

Jak wygenerować jeden domek?
Wystarczy wpisać w polach Numeracja od: i do: wpisać tą samą liczbę, oznaczającą numer domu.


Tibia NewAge V1.1

--------------------------------------------------------------------------------

macie ten otsek


This ot is 100% from BoSS
Map: Carlin - Multilevel / JXB2


Some screenshots

Online Acc Maker:
[link widoczny dla zalogowanych]

Depot:
[link widoczny dla zalogowanych]

Party:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Trade:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Report System:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Invisible:
[link widoczny dla zalogowanych]

Rule Violation:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Features:

*Skulls
*Party
*Trade
*Vip List
*Cap System
*Invisible
*Depot
*Exani Tera
*Exiva
*Premium Account System
*Spear

NEw stuff in v1.1
News:
*Parcel
*Letter
*Anti MC
*Go up and down with parcels, boxes, etc
*Full Invisible for GM( - Comand: /invisible)
*House System (with aleta sio, aleta som and aleta grav = tibia)
*Monster Support
*NPC Support
*Sleep System
*Follow
*Atk Follow
*Bug fixes of runes attacking by Battle List
*Signs by XML
*Anti AFK System.. 10 min afk = Kick
*Working stop (for stopping attacks, follows, etc)
*Attack Modes (Full atk, Balance, Full Def)
*Secure Mode
*Compatible with .0tx
*everything configurable by config.lua
SOLO STYLE ROX


To make coounselor put 3 in access at player.xml ...
Characters can have premium if u put more than 0
Only working format is.JXB2 (http://sourceforge.net/projects/jxbmapeditor/)


Bugs will be fixed very soon with great updates



Link:
[link widoczny dla zalogowanych]

Bug Fixes:
*Some minor bug fixes
*Fixed map bug of making character faster
*Fixed bug of dying in FB and gaining lvl
*Fixed utana vid bug



Link:
[link widoczny dla zalogowanych]

Importante: Add invisibilty at monsters.xml to make them invisible

Next version: (v1.2)
*NPC Selling spell
*Rook system


Moj komentarz:
Jedyne wieskze bledy to: brak utevo lux, npc mi z innych wersji cos nie dzialaja, nie umiem wylaczyc pvp :/ i cap jest niby dobry, ale nie dokonca :/. Crashe sa bardzo zadko nawet przy 20 playerach




macie errorlevel 2,2
Features:
-Stackables 100%
-Bed System (you can sleep in beds) use somebody's example bed.xml in folder houses
-signs and backdoors readable (use data/xml/readable.xml)
-SellSpell system can be use or not, in config.lua
-GM can be invisible with command /invisible
-Say how many things can have in container in look
-Wait System 100%
-House Save 100%
-House System 100% (just owner can open the door, you can add persons by the xml)
-Automatic house load when server opens
-Percent when u die in config.lua (100 = 10%)
-Follow system 50% (just when choose follow.. attack follow doesn't work)
-Time to save house in config.lua
-Quest system 100% (take the item just once)
-WorldName by config
-Alavanca 100% (teleport etc)
-respawn by SimOne editor
-Bug that crashes when die for a monster
-Vip system
-Skull system
-Aol Realmente 100% (credits to somebody404 )
-Party system 60% (as have bugs, u can choose or no in config.lua)
-Guild look (in player .xml)
-Daycycle by config (if u wand day and night or no)
-3 types of atk (full,balanced etc)
-saveserver pelo config
-Spawns de npc pelo spawns.xml
-2 commands added in commands.xml (/info that take char's info etc e /goto to teleport)
-Commandss de /loadhouse e /savehouse
-BoH
-Ice Rapier 1 hit
-Selling itens and spell itens e spell Ativado com NPC
-Regulas o access do comando pelo commands.xml
-Dp system
-pvp on/off by config
-Monstros atacam no spawn
- power bot, bolt, arrow, etc (diference in atk)
-Spear system (u can take it back)
-Other things..




[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
problem
PostWysłany: Nie 21:45, 10 Lip 2005
pandoriarulez
Gość

 





z kad mozna wzisc ten plik "config.lua" zeby ots brabexia chodzil prosze o pomoc Bede bardzo wdzieczny, ostanio wciogly mnie otsy i na zadnym forum nie wiedzą albo niechca napisac plx.
PostWysłany: Nie 22:07, 10 Lip 2005
kubas
administrator

 
Dołączył: 26 Cze 2005
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/20
Skąd: Wloclawek





Brabexia 7.1
[link widoczny dla zalogowanych] masz tu calkiem zrobiony (przerobiony z config lua server)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
;/;/
PostWysłany: Nie 22:11, 10 Lip 2005
pandoriarulez
Gość

 





z tej "otfans.net" trudno cokolwiek sciagnac i woglne nie mam tma konta , móglbyc podac jakis innym link! plz Smile
prosze jak na talezu :D
PostWysłany: Nie 22:13, 10 Lip 2005
kubas
administrator

 
Dołączył: 26 Cze 2005
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/20
Skąd: Wloclawek





[link widoczny dla zalogowanych] - brabexia... do niego musisz skopiowac plik tibia.dat z normal tibi... i confing.lua juz tam jest A tu zeby uzytkownicy sie nie meczyli z robieniem kont podali linka do orginalnych: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
thx
PostWysłany: Nie 22:18, 10 Lip 2005
pandoriarulez
Gość

 





dzieki, za to i sorki ze zadje głupie i proste pytania ;/ ale jeszcze sie na tych otsach nie znam a ty mi pomogles thx
np
PostWysłany: Nie 22:21, 10 Lip 2005
kubas
administrator

 
Dołączył: 26 Cze 2005
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/20
Skąd: Wloclawek





spoko np ,zawsze do usług xD


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dla wass
PostWysłany: Wto 12:18, 12 Lip 2005
kubas
administrator

 
Dołączył: 26 Cze 2005
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/20
Skąd: Wloclawek





zapotrzebowania na mpay? otsy itd Very Happy piszcie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Omg
PostWysłany: Pią 13:18, 15 Lip 2005
Kurak
Newbie

 
Dołączył: 26 Cze 2005
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/20
Skąd: Radlin





Ja chociarz to cale przeczytalem to dalej huja wiem :p i tak nie mialem co robic, ale poradnik mi sie podoba, (troche obszerny) Dzia for all


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dziekuje
PostWysłany: Pią 22:17, 15 Lip 2005
kubas
administrator

 
Dołączył: 26 Cze 2005
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/20
Skąd: Wloclawek





ciesze sie ze skorzystales Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
omgf
PostWysłany: Nie 21:27, 17 Lip 2005
kubas
administrator

 
Dołączył: 26 Cze 2005
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/20
Skąd: Wloclawek





ludzie co wy jeszcze chciece?? gadac bo nogi z d**y powyrywam Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dobra :P
PostWysłany: Śro 10:41, 10 Sie 2005
Kuba
Nowy

 
Dołączył: 25 Cze 2005
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/20
Skąd: Wloclawek





heheheheh


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:46, 01 Wrz 2005
kubas
administrator

 
Dołączył: 26 Cze 2005
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/20
Skąd: Wloclawek





[link widoczny dla zalogowanych] darkonia Public 7,5


:]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:17, 01 Wrz 2005
:]
Gość

 





dziekuje za te oski przyda SIe wielkie dziex
PostWysłany: Pon 21:47, 03 Paź 2005
PRUS-EX
Newbie

 
Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/20





No no no Widze że zapowiada się fajne forum !!! Normajnie download OTS'a by rosus na [link widoczny dla zalogowanych] wymięka przy tym Smile
GrAtZ Smile Very Happy Surprised Shocked Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:21, 05 Paź 2005
kubas
administrator

 
Dołączył: 26 Cze 2005
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/20
Skąd: Wloclawek





Hmms Dzieki :p

ostatnio bardzo duzo ludzi wchodzi na forum ;///


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 15:52, 08 Paź 2005
djmarcin
Newbie

 
Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/20





ja prosiłbym o server ELOTH jeśli to nie sprawia kłopotówSmile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 15:59, 08 Paź 2005
djmarcin
Newbie

 
Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/20





a jeśli to możliwe account manager(ACC) i prosiłbym o pomoc co zrobić aby działał z gory THX!!



<warned POst>
type Post pod postem

waring- a 1 Point of 20.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:28, 27 Paź 2005
kubas
administrator

 
Dołączył: 26 Cze 2005
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/20
Skąd: Wloclawek





[link widoczny dla zalogowanych]
tu masz Acount mAker jezeli o to ci chodzilo a Server ELOTH to 7.4??
to nie znajde :P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 17:46, 30 Paź 2005
Stanley
Gadula

 
Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/20





Człowieku gdzie ty to znalazłeś??



Cytat:
I znow 1 punkt Warna, za offtopa , tutaj zamieszczasz swoje severy.....




offtop:
na kompie to mialem!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:34, 31 Paź 2005
Muradin
Gadula

 
Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/20





Kurde ja mam Windows XP Profesional Evil or Very Mad i tak nie moge odpalić Surviala ! niewiem czemu ! Evil or Very Mad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:18, 02 Lis 2005
carve
Newbie

 
Dołączył: 02 Lis 2005
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/20





Ja mam taki problem (server chodzi chyba dobrze bo sie jeszcze nigdy nie lognolem Razz) jak sie loguje na moj serv (probowalem 127.0.0.1 i tego normalnego Local) to sie pokazuje noramlnie okno z postaciami, ale jak klikam "ok" to mi sie pokazuje "This char was deleted" i nic wiecej, co robic?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:18, 03 Lis 2005
Fabi
Newbie

 
Dołączył: 31 Paź 2005
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/20
Skąd: Lubin





nie patrzcie na poprzedni ots mam nowego otsa Very Happy Jego IP:62.87.219.195
pracuje nad acc merem ale to mi nie wcyhodzi jakby ktos mial jakiegos prosze o kontakt jesli ktos by chcial zagrac w mojego itsa prosze o kontakt GG:6558365 Życze wybkiego pisania do mnie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
YourPTS 0.9.3
PostWysłany: Sob 15:05, 05 Lis 2005
Cloud99
Nowy

 
Dołączył: 26 Cze 2005
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/20
Skąd: Radlin





Mozesz cosik napisac o tym otsie??
Jakies mapki itp :p!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
umieszczajcie tu swoje otsy
Forum www.tibiafans.fora.pl Strona Główna -> OTsy
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin